My Blog List

Sunday, December 5, 2010

get ready!


siap2!! pukul 4.15 kita nak gerak dah!!
gerak ke rumah pengantin perempuan... ha bygkan reunion
lagenda ibrahim 6 keluarga besar..
dr paling tua 55 sampai la umo 3 bulan ada..
bervariasi umur ada.. happening... lama tak berkumpul
time nih laa nak borak2 kan.. apa2 pun majlis ada timing.. so hurry up everbody!

ha!!! baru ada gambar aku.. k ni odw nak ke rumah pengantin
perempuan.. aku tanya kat kak dayah.. jantung aku nih laju jew.. agaknya ni lah abg rasa sekrg.. hehehe kak dayah pun sokong jew aku.. kitaorg plak yg berdebar lebih hehehe
dr AFAMOSA ke rumah pengantin perempuan tuh dalam 20 minit jew.. so debaran tuh mcm mkin kencang palk.. asal aku plak yg berdebar nih?? over


sampai sudah kat rumah pengantin perempuan!! weee~~
ni pak jang aku & anak terunanya! haziq! as a camera man also
hehehe thums up pada pak jang yg sudi angkat dulang hantaran
bukan calang2 dulang dia angkat
mas kahwin & gelang tgn okie!!


"angkat baik2 hazim oihhh t mak chaq hang marah nanti"
agaknya tuh kot makcik pesan kat hazim hehehe

majlis akad nikah pun berlangsung dgn lancar!
tahniahh abg ku!!!
selamat menempuh alam baru

**Sabda Nabi Muhammad S.A.W**

"Apabila berkahwin seseorang itu, maka sempurnalah separuh agamanya, maka hendaklah ia bertaqwa kepada Allah S.W.T untuk selebihnya."


No comments:

Post a Comment