My Blog List

Thursday, December 9, 2010

kadang2 yg dikejar tak dapat..
yg dikendong berciciran...
inilah pepatah yg selalu kita dgr bila seseorg itu tamak..
aku bersyukur... aku masih bernafas hari nie..
sekali lagi untuk menerima keputusan results exam..
6.30 pagi aku da bgn.. pikir dekat stgh jam..
nak tgk ke tak results tuh..
last2 aku suro org lain yg tgkkan..
fuhh!!
ALHAMDULLILAH..
aku lulus semua subjek..
ada la peningkatan sedikit..
xpew bak kata syazatul atiq kita usaha lagi ebab..
mungkin rezeki kita belum sampai..
INSYAALLAH
rezeki kita akan datang..
org pertama yg aku bgtau abg aku yg selalu tgk kan results aku..
tapi memandangkan dia da berumah tangga..
aku bg tanggungjawab ni kat org lain heheh
second kak dayah aku..
mak aku tahu lambat sikit sebab dia kerja
tak tahu lah mak gembira atau tak..
tapi inilah usaha aku..
aku akan perbaiki lagi
dan tuk kawan2 aku yg dapat DEKAN congrats u all
aku tumpang bangga dok satu kelas dgn korg hehehe
dan yg lain tahniah jugak.. teruskan berusaha
korg happy aku pun happy.. kitakan satu kelas..
sama2 belajar2.. sama2 ketawa..
apa2 pun aku bangga duk sekelas dgn korg ok..
p/s : napa aku rasa tak sedap hati
answer : u should tell me before i know

No comments:

Post a Comment